Oferta i zasady współpracy
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 11, sierpień 2011
- Odsłony: 5544
Szkolenia w zakresie savoir vivre i etykiety
Szkolenia w zakresie savoir vivre dają możliwość pogłębienia i rozwinięcia własnych zdolności interpersonalnych oraz wyćwiczenia poprawnych zachowań w sytuacjach zawodowych. Wszędzie tam, gdzie wizerunek osobisty odgrywa istotną rolę, nienaganne maniery i wiedza o tym, jakie zachowania są dopuszczalne, a jakie nie, staje się nieodzowna.
Naszym klientom proponujemy następujące szkolenia z ww. tematyki:
- Podstawy savoir vivre;
- Savoir vivre dla młodzieży;
- Akademia dyplomacji;
- Etykieta w biznesie
Podstawy savoir vivre
Celem szkolenia jest:
- przekazanie uczestnikom elementarnych zasad savoir vivre;
- wskazanie zasad poprawnego zachowania w trakcie powszechnych sytuacji związanych z życiem zawodowym - takich jak wymiana wizytówek, powitania, oficjalne wizyty;
- rozwinięcie w uczestnikach umiejętności swobodnego poruszania się w życiu społecznym;
- podniesienie poziomu pewności siebie w kontaktach zawodowych
Savoir vivre dla młodzieży
Celem szkolenia jest:
- nabranie pewności siebie w samodzielnych kontaktach towarzyskich
- kreowanie poprawnych zachowań w grupach rówieśniczych
- rozbudzenie świadomości istnienia elit towarzyskich, zawodowych, politycznych i społecznych
- uświadomienie młodzieży potrzeby "podnoszenia poprzeczki" samemu sobie.
Akademia dyplomacji
Szkolenie to jest skierowane dla wszystkich, którzy w swojej pracy stykają się z przedstawicielami władz państwowych, korpusów dyplomatycznych itp.
Uczestnicy szkolenia:
- poznają specyfikę protokołu dyplomatycznego;
- nauczą się zaplanować i zorganizować spotkania, wizyty i delegacje;
- otrzymają pakiet materiałów szkoleniowych oraz publikacje dotyczące protokołu dyplomatycznego
Etykieta w biznesie
Szkolenia są skierowane do przedstawicieli MŚP, pracowników, kadry zarządzającej korporacji oraz właścicieli firm. Szkolenia te dostarczają niezbędnej wiedzy dotyczącej umiejętności zachowania się podczas kontaktów służbowych i towarzyskich w kraju i za granicą.
Umiejętność stosowania zasad etykiety ma kluczowy wpływ na sukces zawodowy współczesnych menadżerów i pracowników firm, zwłaszcza w dobie globalizacji, częstych podróży służbowych oraz przyjmowania zagranicznych gości.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Podstawy dobrych obyczajów w biznesie;
- Profesjonalny wizerunek;
- Sztuka prowadzenia rozmów biznesowych;
- Savoir vivre przy stole
Marketing
Marketing uważany dawniej za dziedzinę elitarną jest dziś podstawą funkcjonowania nie tylko dużych koncernów, ale coraz częściej także zwykłych ludzi. Marketing obejmuje dzisiaj przestrzeń świata biznesu, polityki oraz mediów;
Naszym klientom oferujemy szkolenia w ramach następujących bloków tematycznych ;
- Nowoczesne techniki sprzedaży;
- Techniki Public relations;
- Marketing polityczny;
- Marketing internetowy
Zajęcia z florystyki
Poznając sztukę układania kwiatów nauczymy się komponowania, rozróżniania i dobierania kwiatów a przy tym wspaniale spędzimy czas.
Zdobytą wiedzę będziemy mogli wykorzystać nie tylko w życiu zawodowym, ale również codziennym imponując rodzinie, znajomym pięknie przystrojonym stołem.
Bukieciarstwo stało się obecnie bardzo modną dziedziną rozwijająca zmysł estetyczny, smak kolorystyczny a ponad to wyczucie proporcji i zręczności.
Dzięki zajęciom z florystyki oderwiesz się od codziennego zgiełku i szybkiego tempa życia, a zdobyta wiedza zaowocuje nieocenionymi umiejętnościami.
Zasady współpracy
Firma Organza stawia sobie za cel aby zadowolenie naszych klientów szło w parze z osobistą satysfakcją trenera z wykonywanej pracy. Dla przedsiębiorstw oraz indywidualnych osób szukających wiedzy i motywacji do rozwoju nasza firma proponuje bogatą ofertę szkoleniową, którą znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.
Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w szkoleniach powiadamiamy drogą elektroniczną oraz telefoniczną, proponując dogodny dla Państwa harmonogram spotkań szkoleniowych.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia oraz zestaw materiałów szkoleniowych. Dla Nas najważniejsza jest satysfakcja z przekazanej wiedzy i umiejętności oraz zadowolenie klientów.